AI för offentlig sektorAI för kommunikation

Lättläst svenska och klarspråk

2 min läsning
Del 14 av 20

Fortsätt den här kursen

Du har sett den öppna delen av AI för offentlig sektor. Lås upp hela kursen och fortsätt lära dig i din egen takt.

Starta 3 dagars gratis →

49 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta med ett klick.

Säker kortbetalning. Vi lagrar aldrig dina uppgifter.

Inte redo ännu?

Få 3 gratislektioner i din inkorg så du kan prova först.

Vi delar aldrig din e-post. Avsluta med ett klick.

Senast uppdaterad: 6 april 2026
Lättläst svenska och klarspråk | AI för offentlig sektor | Snabbprompt | Snabbprompt